Dobra praksa

OBI

OBI je njemačka korporacija koja spada među vodeće prodajne lance za gradnju i opremanje doma, a preko modela franšiza kroz 580 prodajnih centara djeluje u 14 europskih zemalja. U Republici Hrvatskoj je OBI prisutan od 2007. godine, a u iduće četiri godine, u skladu sa strategijom širenja, planira svoje poslovanje proširiti u trgovačke centre diljem zemlje.

 

Zanimljivo je da poduzeće trenutno nema niti jedan prodajni centar u Zagrebu već ih je smjestilo u Sisak, Varaždin i Slavonski Brod. Smještanje poslovanja u ekonomski nestabilnijim lokalnim zajednicama dio je strategije poduzeća jer u pomoći pri njihovu razvoju vidi priliku za stjecanje prednosti nad budućom konkurencijom. Tako je poduzeće razvilo i model filantropskih projekata koji su usmjereni na podizanje interesa javnosti i izazivanje pozitivnih socio-ekonomskih učinaka u zajednicama u kojima posluje. Projekt je usmjeren na odabir socijalno ugroženih obitelji s većim brojem djece kojima OBI uređuje domove i to primarno dječje sobe. Kako bi se stekla što veća potpora lokalne zajednice značajni napori ulažu se u poticanje i doprinos zaposlenika te se ovaj način najbolje vrši promocija društveno odgovornog poslovanja u poduzeću.

Filantropiju OBI koristi kao stratešku odrednicu, unatoč mnogim ograničenjima s kojim se poduzeće susrelo u pripremi i realizaciji projekata u vidu financijskih ograničenja, procesa odabira potrebite obitelji, stvarnog infrastrukturnog stanja domova te zakonskih ograničenja. Ova ograničenja u poduzeću smatraju prilikom za stjecanje vrijednih iskustava i organizacijskog znanja.

 
 
 

Ostalo iz kategorije

Članovi
HR PSOR-a: