O nama
Članovi
Aktivno članstvo
Član HR PSOR-a određuje stalne predstavnike koji će ga zastupati na upravnoj i izvršnoj razini. Aktivnosti, ciljevi i veličina društva utječu na potrebu uključivanja članova. Pripadnost HR PSOR-u zahtijeva aktivnu potporu članova - sudjelovanje u projektima, doprinos razvoju i vođenju organizacije i zalaganje za ostvarivanje njenih ciljeva.
Međusobna suradnja
Javno djelovanje HR PSOR-a, stručni skupovi, radionice, prezentacije, objavljivanje informativnih publikacija itd., u pravilu se ostvaruje u suradnji organizacije s jednim članom ili više njih. Član određuje za što će se kroz HR PSOR posebno zalagati, što će ponuditi drugim članovima, a što od njih očekivati. U pravilu se očekuje prepoznatljiv doprinos članova u onim aktivnostima koje su u vezi s njihovom djelatnošću.
Temeljne vrijednosti članova
Doprinos
Doprinos ostvarenju ciljeva održivog razvoja
Podupiranje
Podupiranje zajedničkih ciljeva HR PSOR-a, svojim ugledom i primjerom
Zastupanje
Zastupanje HR PSOR stavova prema predstavnicima gospodarstva, vlasti i civilnog društva
Sudjelovanje
Sudjelovanje u važnim inicijativama, radu i upravljanju
Razvijanje
Razvijanje politika koje pridonose održivim oblicima poslovanja
Zašto postati član?
Član HR PSOR-a je uspješan gospodarstvenik koji se uz dobre poslovne rezultate ističe i odgovornim odnosom prema okolišu i društvenoj zajednici. Svojim djelovanjem, primjerom i nastupom potvrđuje predanost održivom razvoju. Od člana se očekuje suradnja s drugim članovima, potpora razvoju zajedničke organizacije i aktivan doprinos ostvarenju njenih ciljeva.
Članstvo potiče
Članstvo potiče provjeru, usporedbu i natjecanje na području društvene odgovornosti, ekoinovacija i energetske učinkovitosti, uštede prirodnih izvora i energije te smanjenja emisija plinova i otpada, odabira dugoročno održivih razvojnih opcija i djelotvornog upravljanja.
Članstvo doprinosi
Članstvo doprinosi poslovnom i društvenom ugledu kompanije, jačanju reputacije i stvaranju imidža odgovorne kompanije, naprednijoj i pozitivnijoj percepciji kompanije u javnosti i jačoj pregovaračkoj poziciji u pregovorima s javnim sektorom.