Doprinos članova HR PSOR-a području pogođenom potresom

Objavljeno 15.01.2021.

Doprinos članova HR PSOR-a području pogođenom potresom

 

Gospodarstvo je i ovoga puta pokazalo brigu o zajednici svojom brzom reakcijom kojom su, iskoristivši, kada je to bilo moguće, svoju osnovnu djelatnost, pomogli i nastaviti će pomagati području pogođeno potresom u Sisačko “ moslavačkoj županiji.

 

Prilagodila: Katarina Plećaš

 

Članovi HR PSOR-a svoj su doprinos tom području realizirali velikim financijskim donacijama različitim organizacijama i fondovima koji sredstva usmjeravaju prema potrebitima te nefinancijskim sredstvima sukladno svojoj djelatnosti. Tako je Holcim Hrvatska, do sada, skladištu građevnog materijala u Sisku ispostavio 51 tonu cementa, a više će sudjelovati kada počne proces obnove i izgradnje. JGL svoju podršku kontinuirano pruža paketima proizvoda za pomoć pogođenom području, teleoperateri s maksimalnim angažmanom u vrlo kratkom vremenu su osposobili bežičnu komunikaciju, osposobili mobilne bazne stanice te dijele SIM kartice i besplatne minute. Hrvatska elektroprivreda svojim je korisnicima u vrlo kratko vrijeme vratila napajanje električnom energijom za sve objekte gdje je to bilo tehnički moguće. Donesena je odluka o obustavi ovrha i iskapčanju električne energije za razdoblje od tri mjeseca na potresom pogođenom području.U nastavku izdvajamo nekoliko dobrih primjera doprinosa gospodarstva.

 

 

A1 Hrvatska je, uz podršku A1 Telekom Austria grupe, 30. prosinca 2020. donijela odluku o pomoći potresom pogođenim područjima s 2 milijuna kuna koja će biti uplaćena na račun Pomoć za obnovu nakon potresa, za sanaciju posljedica potresa u gradovima Petrinji, Sisku i Glini te drugim gradovima i općinama koje su pogodili razorni potresi.

 

A1 Hrvatska i svi naši zaposlenici duboko suosjećaju sa stanovnicima Sisačko-moslavačke županije, izjavio je JiĹ™i Dvorjančansky, predsjednik Uprave A1 Hrvatska te dodao: U ovoj teškoj godini za sve stanovnike Hrvatske, obilježenoj COVID-19 pandemijom, zagrebačkim i posljednjim razornim potresom na širem području Siska, Petrinje i Gline, naša misija je aktivna pomoć zajednici te smo se stavili na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske za dodatnu pomoć.

 

Osim donacije 2 milijuna kuna, zaposlenici A1 prema uputama Crvenog križa prikupljaju osnovne higijenske potrepštine, hranu i vodu, deke, jastuke, lampe, baterije i ostale nužno potrebne stvari koje će biti dostavljene na pogođeno područje.

 

Briga o korisnicima i zajednici u ovoj izvanrednoj situaciji glavna je misao vodilja A1 Hrvatske. Uz iznimno opterećenje na sve mrežne sustave zbog velikog broja istovremenih poziva nakon potresa, A1 mreže ostale su stabilne i funkcionalne. Angažmanom svih tehničkih kapaciteta i stručnjaka A1 Hrvatske omogućili smo kontinuitet telekomunikacijskih usluga i potrebne kapacitete na pogođenom području kako bi građanima bile dostupne hitne službe i kako bi se svi mogli javiti svojim bližnjima.

 

Također, kompanija priprema paket pomoći i pogodnosti privatnim i poslovnim korisnicima, o čemu ćemo ih pravovremeno obavijestiti. Uz veliko žaljenje za stradalima, ostajemo predani pomoći i našoj temeljnoj zadaći da svima omogućimo neprekidnu povezanost i komunikaciju.

 

Dodatne komunikacijske pogodnosti za građane potresom pogođenih područja

 

Kako bi olakšali komunikaciju stanovnicima potresom pogođenih područja korisnicima fiksnih usluga koje trenutno ne mogu koristiti zbog oštećenja svojih domova, A1 Hrvatska daje 120 GB dodatnog besplatnog internet prometa na njihovim A1 mobilnim linijama, a besplatnu opciju 5000min/SMS na Tomato linijama.

 

Također, svi poslovni mobilni korisnici pogođenih područja dobit će 150 GB besplatnog podatkovnog prometa u siječnju. A1 je u stalnom kontaktu i A1 Služba za korisnike na broju telefona 0800 091 091 otvorena je za sve upite i zahtjeve korisnika. Također, fiksni korisnici koji ne mogu koristiti A1 usluge zbog oštećenja doma mogu je ili staviti u funkciju privremenog mirovanja (sleeping line) bez naknade tijekom razdoblja nekorištenja ili zatražiti isključenje fiksnih usluga bez naknade i bez potrebe za vraćanjem opreme ili aktivirati zamjenske fiksne usluge poput Flatboxa. Kako bi ih rasteretili razmišljanja o troškovima komunikacijskih usluga koje trenutno ne mogu koristiti A1 će ove korisnike direktno kontaktirati kako bi bili sigurni da imaju sve potrebne informacije te pružili dodatnu odgovarajuću komunikacijsku uslugu.

 

Dodatno, Služba A1 poslovne prodaje kontaktira aktivno poslovne korisnike kako bi im pružili odgovarajuću komunikacijsku uslugu sukladno potrebama koje imaju. Osim donacije od 2 milijuna kuna za sanaciju posljedica potresa u gradovima Petrinji, Sisku i Glini te drugim gradovima i općinama koje su pogodili razorni potresi, A1 Hrvatska je osigurala dodatnu komunikacijsku opremu za OB Sisak te za radio postaje Petrinja i Sisak kako bi omogućili nesmetan rad i pravovremeno informiranje lokalnog stanovništva, kojima je lokalni radio prvi izvor informiranja o situaciji na terenu. Također, za djelatnike Hrvatskog Crvenog križa na terenu, A1 je donirao 10 linija s besplatnim podatkovnim i govornim prometom.

 

Osigurane su i besplatne minute razgovora za stručnjake koji pružaju pomoć u Mreži za psihološku pomoć Hrvatske psihološke komore, jer u ovim trenucima, osim materijalne, psihološka pomoć izuzetno je važna za sve građane Republike Hrvatske.


Atlantic Grupa aktivna u pomoći svim potresenima

 

Piše: Ana Crnjac, Stariji specijalist korporativnih komunikacije

Zahvaljujući dugotrajnoj pandemiji bez izvjesnog kraja, posljedičnoj ekonomskoj krizi i psihološkom pritisku pojačanom pomicanjima Zemljine kore, biti potresen danas u Hrvatskoj ne znači samo naći se unesrećen na području izravno izloženom razornom potresu, no posljednjih je tjedana u Hrvatskoj, osobito u uvjetima zime, ovim našim sugrađanima svakako najteže. Kao mnoge u Hrvatskoj i svijetu, Atlantic Grupu je potresla tragedija koju je uzrokovao snažan seizmološki udar na području Banovine te se od samog početka uključila u proces pomoći, svojim zaposlenicima i čitavoj zajednici. Fokusirajući se na djelovanje kroz središnja tijela, primarno Civilnu zaštitu, Crveni križ te rad zaklade Solidarna, Atlantic Grupa je donacijom značajnih količina vode Kala, Argeta namaza te ostale potrebne i primjerene robe iz našeg i principalskog distribucijskog asortimana (higijenske potrepštine i sl.) te konzultacijama u logističkom procesu i podrškom lokalnih Farmacia ljekarni na Banovini, pružila neposrednu prvu pomoć. Atlantic je posebnu pažnju posvetio pružanju pomoći svojim zaposlenicima na tom području, a iznimno se korisnom pokazala linija za psihološku podršku čiji je rad, inače u pogonu već nekoliko mjeseci, dodatno promoviran i intenziviran.

Zaposlenici Atlantica su interno povezani jakim sportskim duhom i željom za pomoći zajednici koji se očituju kroz uspješne sportske i volonterske programe u kompaniji, te su rado poduprli Virtualnu utrku 53nja, humanitarnu trku za područje Petrinje i okolnih mjesta,  putem uplate startnine ili bilo kojeg drugog iznosa koji je bio usmjeren za pomoć tamošnjim stanovnicima. IT služba Atlantica reagirala je na potrebu djece da obrazovni proces nastave prate online, pa je u najkraćem vremenu servisirano i donirano dvadesetak računala učenicima, a inicijative za dodatnu pomoć stižu i dalje, iako nije moguće svakoj pojedinačnoj inicijativi izaći u susret.
Atlantic Grupa je tijekom svih kriza u 2020., počevši od pandemije, prvog zagrebačkog potresa u ožujku i posljednjeg krajem godine na području Banovine, aktivno uključena u pružanje pomoći, kako svojoj internoj zajednici zaposlenika, tako i stanovništvu pogođenih područja. Ukupan iznos doniran za borbu protiv Covida 19 i prevenciju širenja bolesti u 2020., iznosio je preko 38 milijuna kuna, od čega se nešto više od 28 milijuna odnosi na donacije središnjim tijelima i institucijama nadležnima za koordinaciju protu-Covid aktivnosti u čitavoj regiji. Uz pomoć i podršku kolegama koji su pretrpjeli značajne materijalne štete u potresima, Atlantic nastavlja širiti program Solidarnost, kojim kompanija zaposlenicima direktno pomaže u izvanrednim životnim okolnostima s kojima sami ne mogu izaći na kraj (bolesti, elementarne nepogode, potresi i sl.).

Biti dobro - moto je kojim se vode u Atlanticu promišljajući različite aktivnosti i programe, svjesni da jedino ako su u cijelosti dobro, može biti dobro i u poslovnom kontekstu. To se odnosi na čitav niz programa usmjerenih zaposlenicima, kojima Atlantic nastoji pomoći i pružiti podršku u unapređenju fizičkog i mentalnog zdravlja, odnosno ukupne dobrobiti pojedinca.

U tom kontekstu posebno su u posljednje vrijeme aktualni različiti oblici psihološke pomoći za kolege koji osjete takvu potrebu, kojima je omogućena besplatnu pomoć stručnjaka kroz suradnju s nizom iskusnih psihologa uglednih regionalnih Saveza i Udruga. S programima se nastavlja i u 2021. godini, uz nadu da će ona ipak donijeti mirnije i zdravije okolnosti za sve.

 


 

Dukat pomaže stanovnicima pogođenima potresom

 

 

Dukat se kao najveći donator hrane među domaćim prehrambenim kompanijama i ponosni nositelj tri priznanje Najdonator odmah uključio u pomoć stanovnicima stradalima u potresu, i to donacijama trajnog mlijeka i mliječnih proizvoda

 

Dukat je isporučio preko 6.000 litara trajnog i čokoladnog mlijeka te druge svoje proizvode (jogurte, mliječne deserte, sireve...) Caritasu Sisačke nadbiskupije i Crvenom križu Sisak za građane stradale u razornom potresu koji je pogodio Petrinju i Sisačko-moslavačku županiju. Isporuka daljnjih donacija ići će postupno u koordinaciji s lokalnim organizacijama i HCK-om. Nadalje, Dukat je odmah nakon potresa objavio javni poziv humanitarnim organizacijama da iskažu potrebe za hitnim donacijama za potrebe zbrinjavanja stanovništva stradalog u potresu. Organizacije svoje potrebe za donacijama trebaju poslati na adresu elektroničke pošte pr@hr.lactalis.com.Uz to, svojim je farmerima s nastradalog područja Dukat donirao 6.000 m2 zaštitne folije za oštećene krovove kuća i gospodarskih objekata te 24 tone stočne hrane.

 


 

Ericsson Nikola Tesla pomaže i donira stradalima u Sisačko-moslavačkoj županiji

 

 

Izvor: www.ericsson.hr

 

U Ericssonu Nikoli Tesli s nevjericom i zebnjom primljena je vijest o katastrofalnim razmjerima štete uzrokovane potresom koji je pogodio cijelu Sisačko-moslavačku županiju. Stručni kompanijski timovi u suradnji s HT-om, odmah nakon potresa otišli su na pogođeno područje te ulažu ogromne napore kako bi osigurali nesmetano funkcioniranje telekomunikacijske infrastrukture i internet veze te pojačanu potrebu korisnika za komuniciranjem. Brojni volonteri, kompanijski zaposlenici također pomažu koliko mogu.

 

U želji da se priključimo valu humanosti i dobrote koji je odmah zahvatio cijelu Hrvatsku, Uprava i poslovodstvo Ericssona Nikole Tesle donijelo je odluku o donaciji 400.000 kuna na račun koji je Vlada RH otvorila s ciljem prikupljanja pomoći za sanaciju posljedica potresa u gradovima Petrinji, Sisku i Glini te drugim gradovima i općinama koje su pogodili razorni potresi. Predsjednica Ericssona Nikole Tesle mr. sc. Gordana Kovačević tom prigodom je naglasila: žNažalost, umjesto blagdanske sreće i veselja ovu izazovnu godinu zaključujemo sa šokantnim prizorima nesretnih ljudi u Petrinji, Sisku, Glini i njegovoj okolici koje je pogodio niz snažnih potresa, a tlo još uvijek podrhtava. Ja osobno i svi zaposlenici Ericssona Nikole Tesle u mislima smo sa stanovnicima tog područje, a posebno s obiteljima čiji su najmiliji izgubili život ili su teško ozlijeđeni te im poručujemo da nisu sami.

 

Naš predan rad na terenu u suradnji s HT-om u osiguravanju telekomunikacijske infrastrukture te ova donacija najbolji su primjer kako treba pomagati kada je to najvažnije. Ericsson Nikola Tesla, kao društveno odgovorna kompanija, tijekom cijele ove teške i nepredvidive godine već je usmjerila niz donacija prvenstveno prema zdravstvenim ustanovama koje su na prvoj liniji borbe s korona virusom te drugim ugroženim dionicima u našem okruženju.śUprava, poslovodstvo i zaposlenici Ericsson Nikole Tesle Grupe

 


 

Dobre prakse Erste banke

 

 

Piše: Ured korporativnih komunikacija

 

Erste banka shvaćajući svoju odgovornost prema zaposlenicima i zajednici, poduzela je aktivnosti s ciljem olakšanja utjecaja trenutačnih okolnosti na njezine zaposlenike, klijente, kao i cjelokupnu društvenu zajednicu s područja Sisačko-moslavačke županije.

 

Zajedno sa svojim dioničarima, Erste banka je donijela odluku o izdvajanju ukupnog iznosa od dva milijuna kuna za pomoć područjima stradalima u potresu. Milijun kuna osigurala je Erste banka, u suradnji s članicama svoje grupe u Hrvatskoj, Erste Card Clubom i Erste Leasingom, a dodatnih milijun kuna donirat će njezini dioničari, Erste Group iz Beča i Steiermärkische Bank iz Graza. Ukupni iznos bit će ravnomjerno podijeljen i uplaćen jedinicama lokalne samouprave: Sisačko-moslavačkoj županiji, Gradu Sisku, Gradu Petrinji i Gradu Glini.

 

Uz navedeno, banka je u prvom koraku zaustavila aktivaciju novih instrumenata osiguranja za naplatu nepodmirenih dospjelih dugovanja, omogućila privremenu obustavu izvršenja trajnih naloga za klijente koji na taj način otplaćuju svoje kredite, a trenutačno intenzivno radi i na sustavnom rješenju koje će obuhvatiti mogućnost ugovaranja moratorija na otplatu kredita. Erste banka pobrinula se i za svoje zaposlenike koji žive i rade na pogođenom području te su im domovi oštećeni, a putem zajedničkog fonda, priključili su se i zaposlenici cijele međunarodne Erste grupe koji prikupljenim sredstvima pomažu svojim kolegama u potrebi.

 

Erste banka će i u idućem razdoblju posebnu pozornost posvetiti svojim klijentima s područja Sisačko-moslavačke županije. U izravnoj komunikaciji, ovisno o potrebama i okolnostima u kojima se pojedini od njih nalaze, nastojat će pronaći optimalno rješenje kako bi im pružila odgovarajuću podršku i omogućila da ovu nezavidnu situaciju što je moguće lakše prebrode. Uz navedeno, Erste banka će nastaviti pratiti situaciju te, prema potrebama, adekvatno reagirati i dati svoj doprinos normalizaciji života i oporavku zajednice na pogođenom području.

 


 

Hrvatski Telekom donira 3 milijuna kuna za obnovu nakon potresa

 

 

Izvor: www.t.ht.hr

 

Kako bi pomogli stanovnicima Petrinje, Siska, Gline i okolnih područja pogođenih potresima Hrvatski Telekom donirat će 3 milijuna kuna koja će biti uplaćena na račun ˜Pomoć za obnovu nakon potresa™.

 

Odmah nakon potresa zaposlenici Hrvatskog Telekoma bili su na pogođenim područjima kako bi omogućili funkcioniranje telekomunikacijske mreže te kako bi svi pogotovo u ovim teškim trenucima ostali povezani.Također, u najkraćem mogućem roku s partnerima su omogućili neprekinuti rad baznih stanica na području Siska, Petrinje i Gline, te su uvođenjem dodatnih pokretnih baznih stanica povećali kapacitete. Istodobno su na pogođena područja dostavili 1000 SIM kartica, 1000 prijenosnih punjača, te je uspostavljen WiFi za prihvatni centar za ljude koji su ostali bez krova nad glavom.Za korisnike Hrvatskog Telekoma u Sisačko-moslavačkoj županiji koji su pogođeni potresom pripremili su paket podrške koji uključuje 1000 minuta i flat Internet za privatne pretplatnike i poslovne korisnike koji su imali privremeni prekid usluge.

 


 

Ilirija pruža pomoć potrebitima s područja pogođenim potresom

 

 

Izvor: Ilirija d.d.

 

Ilirija d.d. sustavno i aktivno već dugi niz godina podržava, inicira i sudjeluje u brojnim humanitarnim aktivnostima koji su od značaja za širu zajednicu, putem donacija ili sponzorstava.

 

U 2020., godini izazova koju je obilježila pandemija virusa, kraj godine Hrvatska je dočekala ranjena velikim potresom koji je unesrećio brojne mještane na području Petrinje, Siska, Gline te u drugim dijelovima Sisačko-moslavačke i okolnih županija. Unatoč teškim okolnostima u kojima se trenutno nalazi cijeli turistički sektor, Ilirija je prije svega stavila potrebe onih koji su u nekoliko sekundi ostali bez svojih domova te osigurala pomoć potrebitima.

 

Od početka 2021. godine stavljen je na raspolaganje smještaj u mobilnim kućicama kampa Park Solineś i hotela žVilla Donatś, svima onima koji dolaze s područja pogođenim potresom.Osim pružanjem smještaja, Ilirija d.d. je osigurala i dodatnu financijsku pomoć potrebitima doznakom sredstava na poseban račun za uplatu pomoći otvoren od strane RH. Nastavno, Ilirija d.d. je poslala šest kompletno opremljenih mobilnih kućica za smještaj i stanovanje obitelji čije su kuće oštećene ili uništene u razornom potresu.

 

Osigurano je i 35 kompleta posteljine te 35 kompleta pribora za domaćinstvo (posuđe, pribor za jelo, lonci) za potrebite obitelji. Ilirija se ovim putem željela što prije uključiti u pružanje neophodne pomoći potresom pogođenim područjima.žNadamo se da ćemo ovom dodatnom donacijom olakšati zbrinjavanje ljudi čiji su domovi uništeni i ublažiti im ovu tešku i izazovnu situaciju u kojoj se nalaze,ś rekao je Goran Ražnjević, predsjednik uprave Ilirije d.d.

 


 

Nexe Grupa donira milijun kuna vrijedan građevinski materijal

 

 

Izvor: www.nexe.hr

 

Za obnovu potresom oštećenih područja Sisačko-moslavačke županije, Nexe Grupa donira građevinski materijal u vrijednosti 1 000 000 kuna.

 

Smatrajući svojom obvezom pomagati zajednici u kojoj djeluje, predsjednik uprave Nexe grupe Ivan Ergović pismom se obratio Vladi Republike Hrvatske kako bi donacija bila upućena tamo gdje je pomoć najpotrebnija.śSuosjećajući s ljudima koji su izgubili domove, ovim putem izražavamo našu spremnost da se u projekt obnove uključimo donacijom građevinskog materijala u vrijednosti milijun kuna. Kako bi donacija došla do najugroženijih obitelji, zatražili smo podršku Vlade RH u njenoj realizaciji. Vjerujemo da ćemo na taj način najbrže doći do najpotrebitijih obitelji u ovoj teškoj i izazovnoj situacijiť izjavio je predsjednik Uprave Nexe grupe Ivan Ergović.Dodatno, Nexe Grupa ponudila je suradnju u projektu obnove, čemu je preduvjet pružanje nužne tehničke podrške od strane resornog Ministarstva. Nexe Grupa vjeruje kako svojim građevinskim materijalima može doprinijeti bržem i uspješnijem rješavanju ovog iznimno zahtjevnog projekta obnove, osiguranja uvjeta za nastavak normalnog života i povratka obitelji u njihove domove.

 


 

Podravka pomaže stradalima u potresu

 

 

Izvor: Podravka d.d.

 

Podravka je među prvim kompanijama organizirala akciju pomoći stradalima u potresu koji je najviše pogodio Sisačko-moslavačku županiju

 

Nakon što je 29. prosinca Sisačko-moslavačku županiju zadesio katastrofalan potres, jedna od prvih reakcija došla je od zaposlenika Podravke koji su odmah reagirali i u dogovoru sa Stožerom Civilne zaštite Republike Hrvatske te Stožerom civilne zaštite Sisačko-moslavačke županije, u poslijepodnevnim satima istog dana, organizirali veliku donaciju za pomoć stradalima. Kamion s 10 tona Podravkinih proizvoda krenuo je iz sjedišta Podravke u Koprivnici u 16 sati te je tijekom večeri stigao u zgradu Lječilišta Topusko, odakle je pomoć dostavljena svima kojima je potrebna u Petrinji, Glini, Sisku i okolnim stradalim mjestima.Donacija je sadržavala prehrambene proizvode u rasponu od mesnih i ribljih konzervi i gotovih konzerviranih jela, tjestenine, Podravka juha, čajeva, džemova, Čokolina i Lino Lade.Iznimnu pozornost Podravka posvećuje podršci zajednici u kojoj posluje i redovito donacijama pomaže onima kojima je pomoć najpotrebnija. Tako ostaje i nadalje na raspolaganju u svakom trenutku spremna pružiti dodatnu pomoć potresom pogođenim područjima, u dogovoru sa svim nadležnim tijelima, poručuju iz Podravke.

 


 

Zagrebačka banka donira milijun kuna za stradale u potresu, posebne mjere za klijente sa stradalog područja

 

 

Izvor: Zagrebačka banka d.d. www.zaba.hr

 

Kako bi pomogla građanima čiji su domovi stradali u razornom potresu koji je pogodio Sisačko-moslavačku županiju, Zagrebačka banka donirat će milijun kuna Hrvatskom Crvenom križu koji će donaciju usmjeriti najpotrebitijima.

 

śSvjesni uloge koju imamo u pružanju podrške zajednici u kojoj poslujemo, činimo sve kako bismo pomogli onima kojima je trenutno pomoć najpotrebnija. U ovim teškim trenucima suosjećamo sa svim stradalima u razornom potresu koji je pogodio središnju Hrvatsku, a posebno onima koji su ostali bez svojih bližnjihť, poručio je Romeo Collina, predsjednik Uprave Zagrebačke banke.

 

Mnogi zaposlenici Zagrebačke banke i osobno su se uključili u brojne organizirane humanitarne akcije te pomažu stanovnicima stradalih područja. Zagrebačka banka ovim putem zahvaljuje svim djelatnicima službi, kao i građanima iz cijele Hrvatske, koji su još jednom pokazali svoje veliko srce i ujedinili se u pomoći svojim sugrađanima.

 

Posebne mjere pomoći za klijente iz Sisačko-moslavačke županije

 

Suosjećamo sa svim građanima pogođenim potresom na području Sisačko-moslavačke županije te smo pripremili više različitih mjera kako bismo pomogli u ovim teškim trenucima.Banka će svim klijentima koji su na dan potresa imali prebivalište ili sjedište na području Sisačko-moslavačke županije u razdoblju od 31. 12. 2020. do 28. 2. 2021.:

 

  • privremeno obustaviti pokretanje mjera naplate dospjelih dugovanja;
  • privremeno obustaviti izvršenje trajnih naloga i izravnih terećenja radi otplate kredita (ne odnosi se na kredite povezane s kartičnim poslovanjem);
  • privremeno obustaviti obračun i naplatu zatezne kamate na dospjele obveze i obveze koje dospijevaju u razdoblju od 1. 1. do 28. 2. 2021.*;
  • neovisno o tome imaju li ili nemaju ugovoren trajni nalog / izravno terećenje, omogućiti klijentima da obveze koje dospijevaju u razdoblju od 31. 12. 2020. do 28. 2. 2021. podmire do isteka navedenog razdoblja sukladno vlastitim mogućnostima.
  • * Ne odnosi se na obveze za koje su prethodno pokrenute aktivnosti prisilne naplate.

 

Banka će klijentima koji su pogođeni potresom u sljedećem razdoblju omogućiti i trajnije mjere pomoći u vidu moratorija na kredite i drugih mjera. O detaljima dodatnih mjera klijente ćemo obavijestiti na web-stranicama Banke.

 

Klijenti s pogođenih područja koji ne žele iskoristiti mogućnost odgode plaćanja po kreditima te žele podmiriti dospjele obveze mogu to učiniti na sljedeće načine:

 

  • uplatom on-line bankarstvom putem mobilne aplikacije i interneta (m-zaba i e-zaba)
  • uplatom u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke.Klijenti s pogođenih područja koji žele ponovno aktivirati izvršenje trajnog naloga ili izravnog terećenja za otplatu kredita prije 28. 2. 2021. mogu to učiniti na sljedeće načine:
  • pozivom na broj 01/3789 387 (individualni klijenti)
  • obraćanjem svojem bankaru ili voditelju poslovnog odnosa (poslovni subjekti)
  • u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke (individualni klijenti) ili bilo kojem poduzetničkom centru (poslovni subjekti).

 

Postanite član HR PSOR-a

Ispunite polja

14. konferencija o održivom razvoju i 15. dodjela nagrade HRIO slika

HR PSOR

Jurišićeva 12

10000 Zagreb, Hrvatska

Pogledaj kartu

Postani potpisnik povelje o raznolikost

Ispunite polja

14. konferencija o održivom razvoju i 15. dodjela nagrade HRIO slika

HR PSOR

Jurišićeva 12

10000 Zagreb, Hrvatska

Pogledaj kartu

Prijava za dodjelu certifikata HRIO

Ispunite sva polja