DS Smith, član HR PSOR-a, podržava kompanije u zelenoj transformaciji

Objavljeno 21.03.2024.
DS Smith, član HR PSOR-a, podržava kompanije u zelenoj transformaciji
Prilagodila: Nikolina Renić, HR PSOR
DS Smith, član HR PSOR-a od 2023. godine, vodeći je proizvođač održivih ambalažnih rješenja i papirnatih proizvoda te pružatelj usluga recikliranja diljem svijeta.
DS Smith zatvara krug od dizajna do proizvodnje, od isporuke do recikliranja. Podržavaju kompanije u zelenoj transformaciji i isporučuju inovativna ambalažna rješenja. Imaju preko 30.000 zaposlenih u 34 zemlje i 700 dizajnera obučenih za kružni dizajn. Njihov kružni poslovni model usmjeren je na proizvodnju održive kartonske ambalaže, a podržan je recikliranjem i proizvodnjom papira. Poslovni model zatvorenog kruga održava materijale u upotrebi što je duže moguće i ključni je pokretač kružnog gospodarstva. Recikliranjem papirnih vlakana iz starog kartona, svake godine pomažu sačuvati do 160 milijuna stabala od sječe. Kako DS Smith vodi na putu prema održivosti?- Optimizacijom ambalaže prilagođenom zahtjevima lanca opskrbe
- Novim inovativnim ambalažnim rješenjima
- Kružnim dizajnom ambalaže
- Održivim ambalažnim rješenjima – počevši od reciklirajućeg sadržaja
- Uvođenjem matrice kružnog dizajna - prva u industriji - daje jasnu identifikaciju održivosti dizajna ambalaže i pokazuje na što treba usmjeriti pozornost.
- Razumijevanjem poslovanja i opskrbnog lanca mogu dizajnirati ambalažna rješenja prilagođena poslovanju klijenta.
- Ukloniti milijardu komada problematične plastike s polica trgovina do 2025. godine
- U posljednje dvije godine, zamijenili su preko 300 milijuna komada problematične plastike s kartonskim rješenjima za supermarkete i online trgovce diljem svijeta.
- Korištenjem stručnosti, proizvoda i usluga, DS Smith pomaže svojim kupcima u rješavanju izazova kružnog gospodarstva i zamjeni teško reciklirajuće plastične ambalaže.
- Stručnjaci su u segmentu ambalažnih rješenja te svakodnevno inoviraju, dizajniraju i redefiniraju ambalažu kako bi pomogli kompanijama da odgovore na promjenjive navike svojih potrošača održivim ambalažnim inovacijama.
