Kontinuirana podrška organizaciji Konferencija o DOP-u i provedbi Indeksa DOP-a

Objavljeno 15.01.2021.

Kontinuirana podrška organizaciji Konferencija o DOP-u i provedbi Indeksa DOP-a

 

Prilagodila: Katarina Plećaš

 

 

Održivo poslovanje Messera

 

 

Održivi razvoj i društvena odgovornost visoko su pozicionirane teme u Messeru, i nerijetko odgovornost uprave. Održivo poslovanje u gospodarskom i društvenom kontekstu ne proizlaze samo iz vlastitih ciljeva, tradicije i inovacija, već i iz sveobuhvatnih očekivanja dionika.

 

Temeljna područja Messerovog opredjeljenja su održivo poslovanje, korporativna odgovornost, kupci i tržišta na kojima posluju, zaštita okoliša i klime, sigurnost, zaposlenici i društvo. Kako bi dokumentirali i pratili razvoj i napredak, Messer je definirao mjerljive ciljeve u širokom rasponu poslovnih područja. U nefinancijskom izvještaju za 2019. godinu ključni pokazatelji su transparentni i usporedivi, što omogućava dionicima praćenje razvoja Messera, a kupcima omogućava provjeru vlastitih aktivnosti i dobavljačkih lanaca čime osiguravaju njihovu održivost.

 

Razvoj matrice materijalnosti u Messeru

 

Ključni elementi procesa strateške održivosti rezultat su kratkotrajnih i dugotrajnih aktivnosti. Prilikom evaluacije tema Messer uključuje predstavnike svih skupina dionika, a rezultat konzultativnog procesa je popis od dvanaest osnovnih tema. Kako bi se razlikovali prioriteti unutarnjih i vanjskih dionika, veliki broj viših menadžera i zaposlenika te veliki broj kupaca, dobavljača, pojedinih medija i pratitelja Messerovih društvenih mreža dobrovoljno je popunio anonimnu online anketu u kojoj su vrednovali ponuđene teme. Anketa je pokazala, kao i prethodnih godina, sigurnost kupaca i zaposlenika Messera od najveće su važnosti za unutarnje dionika, a također i raznolikost, poštovanje i međusobno povjerenje. Za vanjske dionike, najvažnija je zaštita okoliša i otvorena komunikacija i suradnja s dionicima.

 

Odgovornost poduzeća

 

Messerove glavne vrijednosti su usmjerenost na kupce i zaposlenike, društveno odgovorno poslovanje, otvorena komunikacija, povjerenje i poštovanje. Kako bi te vrijednosti, zajedno s održivim razvojem, bile mjerljive i usporedive, 2014. godine uveli su ključne pokazatelje uspješnosti (KPI) no, kako su teme održivosti fleksibilne, svake godine revidiraju se ključni pokazatelji sukladno odabranim materijalnim temama održivosti.

 

Ciljevi održivog razvoja

 

Nefinancijski izvještaj Messera temelji se na Ciljevima održivog razvoja (COR) te slijedi GRI smjernice, no na zahtjev kupaca Messer izvještava i prema smjernicama trećih stranama kao što su EcoVadis, Carbon Disclosure Project (CDP) te prema svjetskoj inicijativi kemijske industrije Responsible Care.

 

Sve teme u nefinancijskom izvještaju povezane su s pojedinim Ciljevima održivog razvoja:

 

  • Održivo upravljanje: COR 8 “ Dostojansven rad i ekonomski rast˘ Korporativna odgovornost: COR 16 “ Mir, pravda i snažne institucije
  • Tim Messera: COR 5 “ Rodna ravnopravnost
  • Sigurnost i zdravlje: COR 3 “ Zdravlje i blagostanje
  • Zaštita okoliša i klime: COR 6 “ Čista voda i sanitarni uvjeti, COR 7 “ Pristupačna i čista energija, COR 11 “ Održivi gradovi i zajednice, COR 12 “ Održiva potrošnja i proizvodnja, COR 13 “ Zaštita klime, COR 14 “ Očuvanje vodenog svijeta i COR 15 “ Očuvanje života na zemlji
  • Održivo povjerenje kupaca “ COR 9 “ Industrija, inovacije i infrastruktura, COR 11 “ Održivi gradovi i zajednice, COR 12 “ Održiva potrošnja i proizvodnja, COR 13 “ Zaštita klime, COR 14 “ Očuvanje vodenog svijeta i COR 15 “ Očuvanje života na zemlji
  • Angažman za obrazovanje i društvenu jednakost: COR 1 “ Svijet bez siromaštva, COR 2 Svijet bez gladi, COR 4 “ Kvalitetno obrazovanje.

 

Messer Croatia Plin pripada grupaciji Messer, a u Hrvatskoj posjeduje 7 lokacija te više prodajnih skladišta i distribucijskih centara. Na lokaciji u Zaprešiću rade najsuvremeniji proizvodni pogoni i punionice. Centri plinova i punionice u svim dijelovima Hrvatske osiguravaju brzu i individualnu opskrbu plinom.Messer Croatia Plin ima postrojenja za razlaganje zraka, skladišti i transportira plin u cisternama ili bocama te također može proizvoditi plinove na samom mjestu primjene.Koliko je širok spektar ponude plinova, toliko su brojne i djelatnosti koje profitiraju od tih plinova i od primjene stručnog znanja zaposlenika Messera: industrija obrade čelika i metala, kemijska, prehrambena i farmaceutska industrija, automobilska i elektronička industrija, medicina, istraživanje i ekološki inženjering.Na području medicine je Messer Croatia Plin vodeći hrvatski proizvođač i distributer svjetskih proizvođača medicinskih proizvoda na području kliničke skrbi i kućne njege.

 

 

 

 

Volontiranje povodom Dana vrijednosti Atlantic Grupe

 

 

Piše: Ana Crnjac, Stariji specijalist korporativnih komunikacija

 

Atlantic Grupa još od 2012. godine pomaže lokalnim zajednicama kroz zajedničke aktivnosti programa Dan vrijednosti. Svake godine na jedan dan, volonteri sa svih tržišta okupljaju se kako bi sudjelovali u aktivnostima koje predstavljaju naše vrijednosti: brigu, otvorenost, strast i rast. U 2020. godini Dan vrijednosti se održavao s motom da traje dok god postoji potreba u zajednici. Pozitivnom energijom, timskim duhom i dobrom atmosferom kompanija je ponovno željela povezati i pozvati sve Atlantikovce da kroz suradnju i dobrotvorne aktivnosti ostave pozitivan trag u svojim zajednicama, ali ove godine kroz individualni angažman. Tako je u 2020. godini predloženo niz aktivnosti koje su zaposlenici rado prihvaćali i sudjelovali u njima. Među njima su bili snimanje lektira i audio knjiga za Centar za odgoj i obrazovanje Vinko Bek, za Biblioteku za slijepa i slabovidna lica u BiH, asistiranje u Savezu slijepih Hrvatske, štrikanje pletenine za djecu i Palčiće, pružanje edukacija za Hrvatski Crveni križ.

 

Suradnja s Crvenim križem i čitanje audio knjiga za Centar Vinko Bek

 

Prije dvije godine povodom Dana vrijednosti ostvarena je suradnja s Crvenim križem u vidu edukacija. Tada su Atlantikovci imali priliku prenijeti svoja znanja i vještine koje bi mogle pomoći volonterima Crvenog križa u njihovom svakodnevnom radu. Tijekom 2020. godine edukacije su se provodile u virtualnom obliku. Dosadašnje teme edukacija su bile kako izabrati prave zaposlenike i procesu selekcije zaposlenika, upravljanje projektima, vođenje ljudi i upravljanje timovima, a prijedlozi za daljnje edukacije i dalje pristižu.

 

U Crvenom križu su istaknuli kako je dosad na edukacijama sudjelovalo više od 150 sudionika koji su iskazali veliko zadovoljstvo, a evaluacije su potvrdile da im je ovaj oblik edukacija koristan, zanimljiv te su gotovo svi iskazali interes za sudjelovanjem na novim edukacijama. Dodali su kako je dosadašnja suradnja s Atlanticom potvrdila da je više od svega važno prepoznati potencijale zainteresiranih volontera Crvenog križa i pružiti im mogućnost da, na njima blizak i prirodan način, daju svoj doprinos, a da istovremeno odgovaraju na potrebe onih kojima je volonterski program usmjeren.

 

U zagrebačkom Centru za odgoj i obrazovanje Vinko Bek, ustanovi koja se bavi obrazovanjem i rehabilitacijom slijepe i slabovidne djece, mladeži i odraslih, Atlantikovci volontiraju putem čitanja audio knjiga. Niz volontera je, kao svoj doprinos zajednici, odabralo čitanje audio knjiga za korisnike Centra te su čitali audio knjige koje još nisu dostupne na Brailleevom pismu. Snimanje audio knjiga najčešće se odvijalo u paru te su parovi podijelili određena poglavlja knjiga i tako dali dodatnu dinamiku.

 

Volonteri su istaknuli da je to bilo jedno vrlo zanimljivo i izazovno iskustvo te da je inicijativa plemenita i pohvalna. Nerijetko se uključila i obitelj čitača pa je sama aktivnost dodatno dobila na svojoj vrijednosti. Rokova realizacije snimanja nije bilo, niti je čitanje moralo biti savršeno. Podijeliti knjigu s onima kojima su njihove stranice nedostupne u tami, bilo je samo po sebi dovoljno čarobno djelo.

 

Atlantic Grupa i dalje kroz ovu inicijativu promiče svoje vrijednosti, kao i nužnost pomaganja zajednici u potrebama koje često nisu vidljive golim okom. Uz brigu, otvorenost, strast i rast, u kompaniji zajedno vjerujemo da okruženje u kojem živimo, radimo i djelujemo, uz male pomake i djela- može biti još i bolje, a osobito u ovo neizvjesno vrijeme pandemije.- Izjavili su iz Atlantic Grupe.

 


 

 

Bankarstvo s društvenim utjecajem Zagrebačke banke

 

 

Piše: Sandra Cvetko, vodeća specijalistica za korporativne komunikacije

 

Krajem 2019. godine Zagrebačka banka predstavila je novu inicijativu - Bankarstvo s društvenim utjecajem (engl. Social Impact Banking), čiji je cilj identificirati, poticati i financirati projekte i poduzetnike koji imaju potencijal ostvariti pozitivan društveni utjecaj. Bankarstvo s društvenim utjecajem uključuje kreditiranje mikro i malih poduzetnika, financiranje društveno odgovornih poduzeća te pružanje besplatne financijske edukacije građanima i poduzetnicima kako bismo im omogućili što bolji uspjeh u konkurentnom okruženju.

 

Mikro krediti

 

Mikro krediti predstavljaju financiranje mikro i malih poduzetnika bez obzira na njihov organizacijski oblik, koji imaju do 10 zaposlenih i kojima prihodi i imovina ne prelaze 15 milijuna kuna. Posebna pažnja usmjerena je na poduzetnike početnike, na projekte koji generiraju nova radna mjesta, žene u poduzetništvu, inovatore te poduzetnike u slabije razvijenim područjima.

 

Financiranje s društvenim utjecajem

 

Ovo područje podrazumijeva financiranje projekata koji, osim pozitivnog financijskog rezultata, za cilj imaju i mjerljiv pozitivan društveni utjecaj. Područja koja će biti u fokusu u okviru financiranja s društvenim utjecajem odnose se na zaštitu zdravlja, socijalnu skrb, obrazovanje, socijalno stanovanje, socijalni turizam i poljoprivredu, ali obuhvaćaju i bilo koji drugi projekt, neovisno o sektoru, koji ima za cilj zapošljavanje osoba koje su uobičajeno teže zapošljive ili čak isključene s tržišta rada.Osim financijske podrške po povoljnijim uvjetima, ovo financiranje uključuje i savjetovanje te povezivanje s relevantnim partnerima, kao i osiguranje veće vidljivosti i prepoznatljivost na tržištu.

 

Financijska edukacija

 

U sklopu Bankarstva s društvenim utjecajem Zagrebačka banka organizira besplatne edukacije na temu financijske pismenosti za građane i poduzetnike koje su kreirane posebno za ovu namjenu. Time nastavljamo dosadašnju praksu organizacije financijskih edukacija koje je samo u prošloj godini pohađalo više od 450 polaznika “ građana i poduzetnika. Financijske edukacije su primarno namijenjene za poduzetnike početnike ili osobe koje se tek spremaju postati poduzetnici, ali i za mlade u završnim razredima srednjih škola te potencijalno ugrožene društvene skupine kojima je potrebna podrška pri uključivanju u društvo.U svim ovim aktivnostima sudjeluju zaposlenici Zagrebačke banke kao volonteri koji daju svoj doprinos kroz izvođenje financijskih edukacija, savjetovanje i mentorstvo poduzetnicima početnicima, kao i kroz pružanje pomoći pri izradi održivih poslovnih planova poduzećima koja namjeravaju ostvariti pozitivan društveni utjecaj.

 


 

 

Korisnička služba HEP Opskrbe proglašena najboljom u Hrvatskoj

 

 

Piše: HEP d.d.Korisnička služba

 

HEP Opskrbe osvojila je Godišnju nagradu CX.hr portala u kategoriji Najbolji kontaktni centar do 30 radnih mjesta za 2019. Nagrada se dodjeljuje 6. godinu zaredom, a odluku o najboljoj korisničkoj službi u Hrvatskoj donio je stručni žiri od pet članova, na temelju strategije komunikacijskih kanala, pregleda usluga, ključnih ciljeva i mjera uspjeha te obujma i vrsta kontakata kroz različite komunikacijske kanale. Bilo je ukupno 34 prijave po svim kategorijama, a sudjelovale su tvrtke A1, Hrvatski Telekom, Croatia Osiguranje, Blue Sun Hoteli, Poliklinika Bagatin i mnogi drugi. Neke od glavnih vrijednosti Korisničke službe HEP Opskrbe su dostupnost, individualan pristup, empatija, kvaliteta, pouzdanost, usmjerenost na rješenje te inovativnost.

 


 

 


 

 

INA bikeZONA “ Zdrav i održiv način putovanja na posao

 

 

Piše: INA, d.d.

 

Projekt bikeZONA implementiran je u sklopu platforme beneFIT putem koje od 2016. godine brinemo o cjelovitoj dobrobiti zaposlenika. Istražujući pozitivne trendove i najbolje prakse, prepoznali smo globalno rastući trend bicikliranja na posao kao jednu od mogućnosti pozitivnog utjecaja na zdravlje i okoliš. Istraživanja povezuju bicikliranje s prevencijom kardiovaskularnih bolesti i dijabetesa te smanjenjem emisija CO2, buke i zagušenja u prometu. Bicikliranje je i društvena aktivnost koja povezuje ljude i stvara prilike za poboljšane interakcije ljudi različitog porijekla i statusa čime se promiče kultura raznolikosti i inkluzije.

 

Kako promičemo bicikliranje?

 

S ciljem dodatnog promicanja zdravih i održivih načina putovanja na posao, stvorili smo internu biciklističku zajednicu i brend. Osmišljeni su intranet stranica bikeZONA i kvartalni bilten žJa bicikliramś, namijenjeni biciklistima, putem kojih zaposlenici mogu saznati najnovije vijesti iz svijeta bicikliranja, iskustva kolega biciklista, pronaći savjete za sigurno sudjelovanje u prometu, preporuke za brzi pregled bicikla, pogodnosti za bicikliste te brojne druge teme. Putem dodijeljene e-adrese zaposlenici se mogu izravno obratiti timu sa svojim pričama, fotografijama te preporukama za buduće biciklističke sadržaje i infrastrukturu. S ciljem promicanja prednosti bicikliranja (npr. bolje kondicije, manjih troškova i slobode kretanja) zajedno obilježavamo brojne biciklističke događaje: inicijativa Bike2Work, Svjetski dan bicikla, Svjetski dan biciklista i Svjetski dan bicikliranja samo su neki od njih.

 

 

Briga za dobrobit zaposlenika, ali i okoliša, zadatak je cijele kompanije

 

Kolege iz Upravljanja imovinom i uslugama imale su najveću ulogu u ulaganju u novu infrastrukturu za podršku razvoju zdravih i održivih navika bicikliranja. Zastarjela parkirališna mjesta za bicikle zamijenili su modernim i sigurnijim rješenjem (tzv. klamericama), koje pružaju veću sigurnost od krađe, ne oštećuju bicikl te bolje upotrebljavaju prostor. Samo time omogućili su dovoljan broj sigurnih parkirnih mjesta za bicikliste. BikeZONA- parking za bicikle smješten je na osvijetljenu natkrivenu površinu koja je bliže ulazu u poslovne objekte nego parkiralište za automobile te su uvedene dodatne mjere za prevenciju krađe “ videonadzor i nadzor zaštitarske službe. U bikeZONE su, kao dodatnu pogodnost, postavili servisne stalke s osnovnim alatom na kojem svi zaposlenici mogu samostalno obaviti brzi pregled ili manji popravak svojeg bicikla. U planu je preuređenje svlačionica i tuševa kako bismo ugodan dolazak na posao biciklom omogućili i kolegama iz udaljenijih mjesta.

 

Održivi prijevoz, održivi projekt

 

S ciljem dugoročne održivosti rezultata projekta imenovana je koordinatorica za bicikliranje i mobilnost zadužena za planiranje i realizaciju vezanih aktivnosti “ glavni kontakt za pitanja i prijedloge vezano uz mogućnosti i politike bicikliranja s ciljem promocije održive mobilnosti. Počela se formirati biciklistička zajednica neovisno o društvu INA Grupe u kojem zaposlenik radi, što ima pozitivan utjecaj na timski duh, uklanjanje silosa i poboljšanje suradnje i komunikacije. Klijenti koji dolaze u Inine poslovne prostore na certificiranim lokacijama također mogu slobodno parkirati u bikeZONI te po potrebi upotrijebiti servisni stalak o čemu su informirani na ulazu u poslovne objekte. Dodatno, INA je na 15 maloprodajnih mjesta u Zagrebu i Istri također uvela biciklističke zone. Prateći potrebe svojih kupaca i podržavajući zdrav način života i kretanja, INA se tako, osim vozačima motornih vozila, približila i biciklistima, a u tome smo nastojali slijediti popularne biciklističke rute.

 

Certifikat kao vanjska potvrda vrijednosti projekta

 

Tijekom implementacije projekta, INA je ishodila međunarodni certifikat Poslodavac prijatelj bicikliranja projekta Bike2Work sufinanciran iz programa žIntelligent Energy Europe Europske unije. Certificiranje je bilo izazovno s obzirom na širi kontekst i zahtjeve certifikata za uvođenjem sveobuhvatnih programa podrške promjeni ponašanja zaposlenika u šest kategorija (informiranje / komunikacija / motivacija; usklađivanje / organizacija; uslužnost; infrastruktura; organizacija parkirališta kao dodatna mjera; mobilnost klijenata). Certifikat je potvrda svih mjera koje organizacija provodi s ciljem promicanja bicikliranja. U 2019. godini INA je postala jedina tvrtka u Republici Hrvatskoj s trima certificiranim lokacijama te, nastavno na povratne informacije zaposlenika i planirani budžet, nastavlja s projektom i certifikacijom dodatnih poslovnih lokacija. Iznimno se ponosimo ovim projektom, certifikatom i našim biciklistima. Projekt smatramo vrijednim primjerom društveno odgovornog ponašanja kompanije, no i opće kulture i svijesti o zdravlju, sigurnosti i održivom razvoju. Smatramo da smo projektom pokazali da se sustavnim, koordiniranim i kros-funkcionalnim angažmanom može istodobno pozitivno doprinijeti ostvarenju kompanijskih ciljeva zaštite zdravlja i održivog razvoja, ali i doista živjeti te osnaživati osobne, društvene i kompanijske vrijednosti za boljitak cijele zajednice.

 


 

 

Tehnologija pruža sigurnost

 

Prepoznavanjem potrebe društva, Telemach Hrvatska pokazuje kako moderna tehnologija predstavlja veliku prednost u hitnim intervencijama u sprječavanju životnih prijetnji stanovništvu. Na taj način postiže se maksimalna učinkovitost i oplemenjuje lokalna zajednica i njena sigurnost.

 

Tehnologija čini naš život lakšim, pruža nam do nedavno nezamislive mogućnosti a protekla godina, u kojoj je rad od kuće postao svakodnevica za većinu nas, pokazala je da smo upravo zahvaljujući tehnologiji barem djelomično nastavili s gospodarskim aktivnostima. Tehnologija nam osigurava i to da budemo povezani sa svojim bližnjima te nam pruža sigurnost i povezanost. Posebno je važna sigurnost i to posebno u ova nesigurna vremena.

 

DRONacija

 

Dronovi zbog svojih iznimnih karakteristika predstavljaju značajnu ulogu u brojnim industrijama i poslovima. Ove letjelice su od presudnog značaja posebice u vatrogasnoj službi. Veća fleksibilnost, mobilnost i, ono najvažnije, učinkovitost, uvelike pridonose vatrogascima na terenu, a kako bi se na vrijeme otkrila požarišna mjesta te vršila svakodnevna provjera teško prohodnih terena. Korištenje dronova moguće je u svim segmentima vatrogasnih aktivnosti poboljšavajući njihovu kvalitetu, olakšavajući rad vatrogascima omogućujući im veću fleksibilnost, ali i sigurnost na intervencijama. Zbog njihove iznimne koristi u vatrogasnoj službi, dronovi se smatraju i jednom od osnovnih oprema vatrogasaca.Ideja o DRONaciji u Telemachu Hrvatska rodila se sasvim slučajno prije nekoliko godina kad nam je jedna vatrogasna postrojba poslala zamolbu za donacijom bespilotne letjelice. U tom trenutku kompanija nije bila svjesna koliko ova tehnologija može pomoći vatrogascima.

 

Vrlo brzo su naučili da kada vatrogascima stigne poziv i oglasi se alarm, nema mjesta za pitanja jer svaka se sekunda broji a kako su im tereni često nepregledni i opasni, pomoć moderne tehnologije itekako dobro dođe. Tada Telemah donosi odluku da sredstva koja su bila namijenjena za poklone partnerima pred kraj godine usmjeri na ovaj jedinstveni projekt koji vatrogasnim postrojbama olakšava svakodnevne situacije. Od tada do danas svake godine u blagdansko doba Telemah provodi istu akciju, a pokazatelj uspjeha je to što se ove godine na javni poziv prijavilo čak 137 postrojbi iz cijele Hrvatske što ukazuje na veliku potrebu za tehnologijom u svakodnevnom radu vatrogasaca. Od početka projekta DRONacija, uključujući i donaciju krajem 2020. godine, Telemach Hrvatska je donirao 25 dronova istom broju vatrogasnih postrojbi, čime je pomogao u zaštiti čak četvrtine područja Hrvatske od požarnih i drugih nepogoda za stanovništvo.

 

Podrškom vatrogascima diljem države, Telemach Hrvatska pokazuje kako moderna tehnologija predstavlja veliku prednost u hitnim intervencijama u sprječavanju životnih prijetnji stanovništvu. Na taj način postiže se maksimalna učinkovitost i oplemenjuje lokalna zajednica i njena sigurnost.

 

Pozitivan trag u zajednici

 

Cilj Telemacha Hrvatska je kroz poslovanje i poslovne odluke ostaviti pozitivan trag u društvu i upravo zbog toga je društveno odgovorno poslovanje važna okosnica pa se pored DRONacije provode različiti projekti i aktivnosti kojima se nastoji pružiti podršku zajednici u kojoj posluju. Tako je već protekle godine u samom početku pandemije United Grupa, vlasnik Telemach Hrvatske, donirala medicinsku opremu i financijska sredstva u ukupnoj vrijednosti od 3 milijuna dolara za sedam zemalja regije. Za Hrvatsku je naručena oprema vrijedna 500.000 dolara odnosno 3 i pol milijuna kuna. Lokalno je provedena donatorska akcija u kojoj su s korisnicima koji su kupovali bonove online prikupljali sredstva za Hrvatski crveni križ. Odmah nakon razornog potresa u Zagrebu, Javnoj vatrogasnoj postaji Zagreb doniran još jedan dron i mobilni telefon za korištenje tog drona.

 

Prepoznajući stalne potrebe društva, Telemah nastavlja s redovnim društveno odgovornim aktivnostima te je kao jedan od osnivača i dalje aktivan u aktivnostima Saveza za rodnu ravnopravnost, sudjeluje u mapiranju dobrih praksi poslovnog sektora prema djeci s UNICEF-om, podržao je projekt Svijet može čekati koji diže svijest o opasnosti korištenja telefona u prometu, u blagdanskom razdoblju domu Sv. Ana u Vinkovcima doniralo je opremu pomoću koje će djeca moći pratiti nastavu online, partner je Središnjem ured za demografiju i mlade i Hrvatskoj psihološkoj komori u projektu Brini o sebi “ Budi dobro “ Proživi Covid kojim se pruža psihološka pomoć mladima. Isti dan kad je Petrinju pogodio razoran potres, Telemah je osigurao dron i mobilni uređaj Javnoj vatrogasnoj postrojbi u Petrinji, a u nadolazećem periodu planira s vlasnikom, United Grupom, dodatnu podršku ovom razorenom području.

 


 

 

Preuzmite cijeli članak u PDF-u ovdje.

Postanite član HR PSOR-a

Ispunite polja

14. konferencija o održivom razvoju i 15. dodjela nagrade HRIO slika

HR PSOR

Jurišićeva 12

10000 Zagreb, Hrvatska

Pogledaj kartu

Postani potpisnik povelje o raznolikost

Ispunite polja

14. konferencija o održivom razvoju i 15. dodjela nagrade HRIO slika

HR PSOR

Jurišićeva 12

10000 Zagreb, Hrvatska

Pogledaj kartu