Sigurnost i radnici na prvome mjestu
Objavljeno 26.02.2011.
Sigurnost i radnici na prvome mjestu
Različita istraživanja
"Povjerenje i zadovoljstvo putnika kontinuirano pratimo u različitim istraživanjima, a istodobno unapređujemo kvalitetu usluge na zemlji i u zraku", kaže Šimunović, dodajući da se promoviraju i sponzoriraju mnogi kulturni događaji i institucije. Kompanija od početka poslovanja njeguje i humanitarno djelovanje, od sudjelovanja u humanitarnim akcijama, povlaštenoga ili besplatnog prijevoza djece i bolesnika, prijevoza organa za transplantaciju, kao i pomaganje pri kupnji medicinskih instrumenata za dječje bolnice u Hrvatskoj. Kompanija osobito pridonosi razvoju hrvatskog turizma jer CA predstavlja Hrvatsku kao brend na svim tržištima na koja leti, i to kroz hrvatske proizvode, dizajn, okuse i mirise, a hrvatske prirodne ljepote, povijesne vrednote i kulturna zbivanja predočavaju se putnicima tijekom leta "inflight" magazinom i videosustavom. "Dakako, društveno odgovorno ponašanje odnosi se i na razvijanje ljudskih potencijala pa tvrtka ulaže u specijalističko osposobljavanje i certificiranje operativnog osoblja, a ostalim je zaposlenicima također omogućeno stjecanje dodatnih znanja i specijalističko usavršavanje.
Socijalni partneri
Istaknuo bih i podatak kako je socijalno partnerstvo sa strukovnim sindikatima unutar kompanije regulirano kolektivnim ugovorima u skladu s pozitivnim zakonskim propisima", kaže Šimunović. I prometne tvrtke, čije je poslovanje znatno prizemnije, tvrde da je DOP ugrađen u temelje poslovanja. Primjerice, u Hrvatskim autocestama kažu da se njihovo djelovanje temelji na odgovornosti prema društvenoj zajednici sa stanovišta kvalitete usluga te očuvanju zdravlja i sigurnosti, kao i zaštite okoliša u skladu s ciljevima održiva razvoja. "Osnovna usluga koju pružamo društvenoj zajednici, odnosno korisnicima autocesta je korištenje sigurnih, modernih i protočnih autocesta, a Hrvatske autoceste u svakom slučaju, upravljajući s oko 860 kilometara autocesta, u Republici Hrvatskoj ostvaruju tu uslugu. Osim osnovnog cilja, a to je sigurnost naših korisnika, jedan od temeljnih ciljeva je u svakom trenutku biti na usluzi korisnicima, razumijevati korisnikove potrebe, omogućiti nesmetano korištenje autocesta i ostalih infrastrukturnih objekata kojima upravljamo te unapređivati moderan sustav autocesta", kažu u HAC-u. Tvrtka je u proteklih osam godina izgradila i pustila u promet više od 540 kilometara novih dionica autocesta, čime je znatno povećala ukupnu sigurnost prometa na hrvatskim cestama. "Prilikom gradnje autocesta i njihova održavanja posebna je pozornost posvećena ekološkim standardima, čemu je pridonijela i vrlo zahtjevna zakonska regulativa u tom području, ali i dodatni zahtjevi koje smo postavili pred sebe u tom dijelu poslovanja, posebno vezano za poštivanje načela održivog razvoja", kažu u HAC-u, dodajući da svoj trend i razvoj društveno odgovornog poslovanja nastavljaju neprekidnim unapređenjem i poboljšanjem upravljanja te usklađenjem s međunarodno priznatim normama.